2011年11月21日星期一

很久沒有剪頭髮

這兩三年留了一頭長髮的我
幾乎每到新年前才捨得去修修髮尾
結果呢 這一把長髮都慢慢變成掃把了>_<

由於我很快會幫好朋友當姊妹
所以早排就提早去搞搞個掃把頭先~





第一次到hip hair salon
幫我弄頭髮的是Joe
首先由assist幫我洗頭 還是按頭的Oooo~


鋪內有wi-fi so nice~~~
仲有飲品tim~ 唔止水架~


樓上鋪 店內寬敞


洗完頭的確好醒神!!!
Joe還有教我吹頭的技巧
實在是要有恆心先可以做到..........


剪完再沖水再吹頭
做髮型師真的非浪得虛名

沒有留言:

發佈留言