2012年4月2日星期一

齋啡的謎思

齋啡簡直是我學生時代的玩伴
去水腫嗎?...我不知道 但我夾埋其他嘢真的有瘦到囉
可幫助血液循環及有不錯的利尿效果
還可消除前一夜喝太多水或吃太鹹所造成的水腫
......減肥呢家嘢寧可信其有
今日Starbucks Earthday送齋啡(其實要自己去加糖奶)
習慣每朝飲一杯咖啡的我當然唔執輸
既然送齋啡所以放工再去多次Starbucks 嘿嘿~
一直好多男女朋友都奇怪
齋啡好鬼苦wo~
...或許我就是喜歡這個苦味......

講起苦 我突然想起苦茶
 
............我對自己的性別突然又有謎思……



Follow me @麵語錄 aminn
任何形式合作或訪問請接洽: joyce.kwong@nuffnang.com

沒有留言:

發佈留言