2012年5月3日星期四

美麗日記

現在的女性根本不需要為悅已者容
Follow me @麵語錄 aminn


任何形式合作或訪問請接洽: joyce.kwong@nuffnang.com

曾幾何時也會為幾句的讚美去把自己扮得漂漂亮亮
其實與其不如花點時間好好裝備自己
很老套的說機會是留給有準備的人
平時多花點心機在打扮身上 就不需要到某個時間來個瞬間大改造

身邊一班盛女朋友令我學習到為自己容其實更加重要
d嘢真的會隨時令你自信返晒嚟 haha
我就擺明懶的 早瞓都仲有d 節食做運動統統咪搞我
所以呢 做任何事其實都要看先天和後天
(當然我這樣說是因為幸運地阿媽生得好都有d先天
 所以後天就可以懶懶地XD 速逃~~~~~)

(叫做)入了美容這一行超過2年見方識了不少最新產品
以下坊間較大路的療程有幾多你有做過??
抗氧化?
保濕美白?
透明質酸? 玻尿酸?
瘦面? 穴位通經絡? 通淋巴?
抗皺?
RF? C6? C8?
Laser?
彩光?
果酸? 換膚?
Botox?
微針?

我呀...
以上只有2項...未做過......


「世界沒有醜女人,只有懶女人」
「世界沒有差皮膚,只有不保養的皮膚」

~

沒有留言:

發佈留言