2013年1月5日星期六

Breakfast at Tiffany's

是晚同一班姊妹Gathering
有一下講開喜歡收嘅Brand
其實我主要都喜歡Agnes b 因為有牌子得嚟價錢大眾化
首飾仲平過個袋 就算袋都係我捨得買之列 嘩哈哈哈哈
突然醒起我幾年前喺舊blog寫一篇關於Tiffany's嘅文章...
http://blog.yahoo.com/aminn/articles/131042/index

友人話:
每個女人起碼都要收一次Tiffany
我問點解嘅??
友人話"解釋唔到wo......" 大笑左~

搜集資料中得知Tiffany's嘅戒指往往被女孩子視為永恆愛情嘅象徵, 又俾我搵到柯德莉夏萍有一套戲叫Breakfast at Tiffany's (珠光寶氣), 柯德莉夏萍企係Tiffany's櫥窗前, 眼睛閃令令咁望入去... 係咪因為呢套電影所以Tiffany's會被賦予呢個人生嘅特別意義呢??每個女孩子對於「想要的禮物」都有唔同定義, 女性都係比較貪心, 心理都比較複雜. 女孩子欣賞嘅禮物, 需要集創意與心思於一身,一份「心花怒放的禮物」既要令我感受到你嘅浪漫同細心, 又要對自己別具意義同埋代表二人嘅關係, 又可以拎出黎晒下命就最好啦.
點解女仔大多會想男朋友送名牌呢!? 因為男仔肯唔肯花錢係一個女仔身上就證明男仔對女仔嘅地位係邊, 好搞笑吧!? 女仔就係咁睇.

It's not the amount of money your lover has but the amount that he is willing to spend on you.



呢隻藍色叫Tiffany Blue(color code:1837), 竟然熱爆成咁, 好誇張呀!!




 Follow me @麵語錄 aminn www.facebook.com/m.for.aminn
任何形式合作或訪問請接洽: crazyahmin@yahoo.com.hk

沒有留言:

發佈留言