2013年1月21日星期一

冬天也要美麗 La Beauty

冬天人都變懶了 好久沒有去做facial
上星期終於抽空到La Beauty扮靚靚
早前剛啱轉新鋪的La Beauty
新店在銅鑼灣禮頓道11號合誠大廈13就在時代廣場Times的後面 非常易搵
新店設備更完善 不過由於店內不便拍照
所以有機會你們去試做時再慢慢參觀啦~

首先美容師Amy先幫我做背部人手通淋巴按摩

如果閒時喜歡去按摩的朋友可以有多個選擇了!!
除非淋巴位好塞的朋友會有點兒痛
基本上都好舒服同放鬆到肌肉
人手通淋巴按摩幫助收後緊皮膚去水腫
清減一些毒素就算未達至修身效果前看上去都會slim d
當然 要有成效也必須持之而恆地努力一段時間
所以要keep住努力(飲食/運動/treatment)
才可以令自己更瘦效果又快又持久架!!
由於我真的乾到有點過份
所以Amy幫我安排做加強保濕facial
先替我缷妝 洗面同針清 由於我近期特別乾 treatment也順理成章是加料骨膠原同加強保濕貼心服務的確是消費要點!!
過程中Amy都和我傾談一些美容事
知道我喜歡用人手做就在塗護膚品時順便再幫我按面
非常細心 =)

p.s. 冬天一定一定一定要勤保濕呀~ 上妝都貼面d!!


有興趣想試做美容/修身療程可到我fanpage留言(www.facebook.com/m.for.aminn)
留低姓名同電話 再幫你安排試做優惠喔 =)


 
Follow me @麵語錄 aminn www.facebook.com/m.for.aminn
任何形式合作或訪問請接洽: crazyahmin@yahoo.com.hk

沒有留言:

發佈留言