2013年5月4日星期六

我不是有性格

全世界在談論「Iron Man3」,因為我未睇,所以我一粒聲都無,但其實我連第一集都未睇!「你唔係嘛?!」,當時我無入戲院睇「鐵達尼號」,「一部咁收得嘅電影,你點唔鍾意都去睇吓,研究部戲點解咁成功!」,對於無興趣的戲,其實真係痛苦難受兩個小時!



從前喜歡電影,是因為它有很多選擇,商業片以外還可以有很選擇,你喜歡「星球大戰」,我喜歡「教父」,但現在佔領市場的,都是動作特技荷里活公式大型3D娛樂片,但今時今日,仲可以睇到迪尼路、戴安姬頓、羅賓威廉斯…….演喜劇,「非常大婚」呢種戲真係睇得一次就小一次,唔知好唔好笑都會想睇!



人之所好不同,我知Iron Man係好好睇,但對其他人嚟講,可能係頂唔順之作,所以唔好再問我「點解唔睇Iron Man」喇!

2 則留言: