2014年1月8日星期三

[施髮術] 新年新髮色

還有3個星期便過農曆新年 是時候搞搞個頭
每次也是髮型師問我想怎麼剪的
基本上我想保留長頭髮
我的stylist Paul建議我不要剪碎
只修剪約1吋的開叉 前陰就剪短(上一次來都是剪成這樣...)

上一次
 
今次before


所以要有不同感覺唯有在顏色上面入手
Paul喜歡用sharpcolor 因為染完睇唔到染嚟做咩!???”
所以我提出的要求是...可以sharp不過唔可以誇!!
Paul想了想就說大概就是這個顏色吧!!
 
基本上Paulmix color 出來的顏色不會太死
塗好染髮膏後就用儀器加熱令頭髮更加快上色

20
分鐘過後Paul會先小束地看整個頭的上色度如何
之後洗完頭就塗焗油膏 再次用儀器加熱加快頭髮吸收
搞了2個鐘終於可以剪頭髮 哈哈
修剪好頭髮再沒厚重 整個人都()輕了好多XD
下次再來電捲髮也不錯:)
Paul @ A’s Salon (星期二休息)
敬請預約: 97839415 / wechat: paullee9415
馬鞍山新港城二期商場地下18-20
(搭巴士可以在馬鞍山站,海栢花園,新港城附近落/乘車)


  Aminn. Lifestyle Blogger / Freelance Writer
Follow me @麵語錄aminn www.facebook.com/m.for.aminn /  Instagram: starzaminn
有關個人簡介資料,任何合作或訪問請接洽: aminn613@gmail.com

沒有留言:

發佈留言