2015年6月5日星期五

宏利$500外傳: 乞食何價



宏利$500事件雖然係真心柒
不過為廣告界/Marketing/Media/公關界
 (其實即係同一個行頭內)
嘅食物鍊底層small potato狂抽咗幾啖涼氣

話說作為Blogger又作為Media從業員最大嘅分別就係薪酬
無錯!! 人類工作都係求財姐 人工包咩大家心照啦~

在我而言無論Blogger又或者Media都係計算喺同一條線上面
有酬勞做宣傳要讚係天經地義嘅
有車馬費嘅 道義上都會擇優而講
而一眾無酬嘅 接唔接選擇權就喺我度

點解Blogger有酬宣傳會俾人鬧乞衣?
乞食都要有對手 大家有無諗過係行業內嘅惡性循環
公關界奇人奇事大家聽唔少
我工作上多一層小壓力就係小心小心小心避免重蹈覆轍
但始終柒人何處有 柒處未算低

今年行業內嘅客源由以往用品類傾斜咗去食肆
唔知點解好多同業都會搵Blogger去邀請Blogger試食
講真邀上邀我都做過 不過唔到江湖救急都唔會拎出嚟用
公共關係或者人關係即係人情 關係係需要打返嚟嘅
除非你係身處大公司 或者邀請嘅事項係好有功效好有趣 
唔係點解要幫你交功課? 至少我係咁諗......
人情要還係天經地義架~至於人情何價搵時間再講

講返重點(終於)
話說尋日收到一位BloggerPR搵人試食
唔需要寫文 
(oh~very good 咁嘅情況我都會出返feedig謝謝款待)
只要出openrice
post幾張相
寫幾句

收到之後真係嗌救命!!!
呢個免費餐真係食唔落

行內無論係試食或者產品試用都咁話~
最後結論一句咩人做事就邀請到咩人


祝各位同業跑數加油!!


文: Aminn.  

Lifestyle Blogger / Freelance Writer

沒有留言:

發佈留言