2013年6月17日星期一

〈求愛大作戰〉抽水文

上年差不多又是這個時候TVB製作了真人show〈盛女愛作戰〉
為全城帶來一片回響 一陣子港女變剩女再變盛女
我當然也有抽抽水出了好幾篇感想文
不過 我相信一年過後我的睇法已經有所不同
所以 大家有興趣八卦下我上年的睇法只好自己去找好了:p

〈盛女〉後一直吹到興恰恰要推出〈盛男〉
經過半年的秘密拍攝 TVB上星期就播出〈求愛大作戰〉

事先聲明 今集的角色其中
導師和參加者有其中兩位是我認識的認識但唔熟的朋友

嘩哈哈~
首先講講班〈盛男〉
要高大有高大 要學歷有學歷 要錢都應該有錢
...只是樣貌很普通姐~ 全部都無女朋友!?

間中聽到女生要求 吳彥祖的外表、劉德華的才華、最好有埋李嘉城的錢!
(徐子淇老公李家城會好d!?XD)
男生版本也搞笑 李嘉欣的外表、周秀娜的身材、林志玲的溫柔!!
Sorry~ 我由細到大都不覺得李嘉欣有大美人 嗚嗚~

當然 我都相信這一刻世界上仲會有人想尋找100%完美情人
OK 沒罪的~
就如上年〈盛女愛作戰〉的Florence一樣
我一直都不覺得她的想法有錯
她那時的問題只是不接受自己想法帶來的後果

當你想要一樣嘢時 有時候就是需要互相配合
每個人也有優點缺點
愛情就是要學會欣賞對方 接受對方的不完美
不好只說愛情和相處 根本做人做事都需要

說回節目 反而令我有點唔知點講就是「平民女神」
是不是近期興用「女神」?
btw如果是叫「BB」的就似乎「女神」已經比較無咁嘔

節目未出前我覺得TVB簡直是大整古
班「女神」無個係特別好靚的...
甚至有的我覺得都唔靚嘅!! 又嗚嗚~
不過第2集的介紹短片後
其實覺得班女仔各行各業咩背景咩性格都有
基本上大部份不是有強勁職業就是留學回來或是有一技之長
其實都是有條件的
只不過TVB用到「女神」二字
實在把電視效果放得太大
不過聞說下星期的求愛之旅中班女女玩金枝慾孽==|||

最後 我覺得隻白馬王子的電視效果其實好想恥笑佢
其實都只係一個綜藝節目而已



  Aminn. Lifestyle Blogger / Freelance Writer
Follow me @麵語錄aminn www.facebook.com/m.for.aminn /  Instagram: starzaminn
有關個人簡介資料,任何合作或訪問請接洽: aminn613@gmail.com

1 則留言:

  1. 把典型人辦集中在一起探討整個社會的所謂現像 :)

    回覆刪除