2018年4月3日星期二

【孕記重溫】聖保祿醫院順產生B記(1):入院篇

就喺放產假嘅第二個星期,個囡喺臨天光6am終於嚟到門口啦!


明明之前睇啲報告話多數媽媽會見紅或者宮縮先,得1x%係穿水先,咁都畀我中,無得沖埋涼先閃仲要盡快摷埋老公起身一齊走佬!由於我去私院生,所以無得call白車,好彩都好順利call到的士。「口裡說不,身體卻很誠實!」話唔緊張就假嘅,我哋兩個上咗的士就一直無出聲,師傅可能感覺到我哋沉默嘅氣場,15分鐘就由將軍澳到St. Paul!


落車即刻上產科「報到」!老公填緊表嘅時候我就同姑娘對文件,之後就安排咗我去胎監(即係check BB心跳、胎動、宮縮度數),再之後姑娘就幫我檢查係咪真穿水同子宮頸開咗未(姑娘/醫生都係用手指伸入去檢查開咗幾多度,同埋摸唔摸到胎頭),姑娘話只係得1度,oh~啱啱開門乍。。。


由於我中咗個B鏈,加上又穿水先,所以一入院就要打抗生素,同埋一陣到產房就會打埋催生,都好嘅~速戰速決!另外一邊手就要抽埋血,一入院已經吉咗幾支針,其實心情上無乜特別,因為同跟住要面對嘅人生大事「生仔」只係雞毛蒜皮嘅事。。。


講開又講,我去醫院嘅時候只係整咗一塊特長夜用,原來係幾危險!危在原來我初頭嘅漏尿、滲尿只係少兒科!我檢查完起身嗰下係好似瀨屎咁!!!好彩去到醫院已經有晒床墊盛盛,唔係真係搞唔掂!


檢查晒都8點幾,姑娘安排我入房安頓咗先,我選咗最經濟嘅4人標準房,房入面有2個廁所(其中1個有浴室),仲有冷熱水機、free wifi,而每個床位都有獨立電視、插頭、儲物衣櫃同匣萬。


廁所:

床位:


個人空間多少少,所以我只係拎咗個細小嘅走佬袋,有齊入院文件、化妝袋、衛生用品同少量食物,其他住院嘢就放喺「走佬喼」,就係平時用嚟hand carry嘅細喼一個。

老公就衝去對面買早餐畀我,我仲以為主診醫生無耐就到,點知話中午先到,姑娘就叫我去換網褲同3塊衛生巾,3塊!!?原來對付嗰啲瀨屎咁流出嚟嘅羊水,就要前後一塊上面再疊多塊咁樣3塊厚厚墊住先接得住,真係長知識!


說時遲那時快老公已經買咗魚柳包畀我(臨生仔識食梗係食老麥!XD),佢嗱嗱聲食完幫我收拾埋就返屋企幫我拎埋「走佬喼」過嚟。其實我當時又未痛,就開始玩電話、通知朋友同事。


聖保祿生仔套裝已經包括以下住院用品:
孕婦衛生巾、網褲、床墊、沖洗瓶
毛巾仔、牙刷牙膏、沐浴露、漱口杯、梳
紙杯、飲管、面紙


基本上入院只需要準備:
-入院信、驗血報告同其他相關報告、醫院按金收據同丈夫身份證副本(如果丈夫一齊入院就直接畀正本)
-個人護膚品(我帶咗潔面濕紙巾、保濕乳液、保濕精華、BB Cream、潤唇膏)
-睡衣(開胸睡衣方便餵人奶)
-拖鞋
-手機同charger
-清毒濕紙巾
-BB同自己出院衫(可以叫屋企人喺出院當日先拎嚟,因為我用喼所以帶埋)


St. Paul仲包咗每朝7點送嚟嘅早餐(有3款揀!),方便埋會送飯嘅家人,邊有屋企人咁早就送早餐嚟呀~係咪!


喺私院一定唔怕餓親,因為有Menu等緊你!都係茶餐廳/快餐店嘅食物同價錢,原來都幾經濟㗎啵!


(續)




是次小分享完畢有興趣可按 麵語錄食玩遊記 by Aminn 或 C家重地 其他分享 :)

Aminn | Beauty.Food.Fun.Travel.Trendy| 




麵語錄食玩遊記 by Aminn (Lifestyle)



C家重地 (Parenting)
www.facebook.com/sy.lam.family

任何合作請接洽aminn613@gmail.com

沒有留言:

發佈留言